Khamis, 21 Mei 2009

Rahsia Kejayaan PTK


Antara percaya dengan tidak, itu lah hakikat sebenarnya..Ramai kawan-kawan kita telah mendapat keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan PTK..Salah seorang daripadanya ialah En Nizam..Inilah adalah rahsia kejayaan En Nizam..Kita ikuti temuramah saya dengan En Nizam..
Wartawan : Apa perasaan En selepas mendapat keputusan PTK tadi?
En Nizam : Alhamdulillah..Saya bagaikan tak percaya tadi..Syukur ke hadrat Illahi di atas kejayaan ini
Wartawan : Apa perasaan En sekarang?
En Nizam : Saya rasa sangat bangga..Lepas ni takde lagi la kawan2 yang dapat mengejek saya..
Wartawan : Kita tinggalkan kawan2 En tu..apa rahsia kejayaan En untuk mencapai kejayaan ni?
En Nizam : Rahsianya mudah saja...study tanpa jemu..mula2 jemu gak..tapi saya tabahkan diri ini..Kalau tuan puan tak percaya, sila rujuk gambar..
Wartawan : Mungkin ini rezeki Imran kot..
En Nizam : Oohhh yer..lupa saya..mungkin kot..saya terlupa sebab anak saya berada kat kg sekrang ni.hehehehe
Wartawan : Ok lah En nizam..saya dah lambat ni..saya balik dulu la k
En NIzam : Eh! takkan tu jer?buang masa saya betul la awak ni..
Wartawan : Sebelum saya lupa, tahniah En Nizam..
En Nizam : Terima Kasih...
Wartawan : Bye En Nizam
En Nizam : Bye..Take Care...See U..

1 ulasan:

Cadangan / Komen

;