Khamis, 26 Mac 2009

Pengadil kah Yang Bersalah ???

Pasukan bolasepak SKBTHO telah mendapat tempat ketiga dalam Pertandingan Bolasepak peringkat zon. Dalam perlawanan peringkat separuh akhir (menentang pasukan SKBTHO 2), pasukan kita tewas 0-1 melalui sepakan percuma selepas bola terkena tangan pemain kita. Menurut seorang jurulatih En. Hadi Awang (bukan nama sebenar), pengadil tidak sepatutnya menghadiahkan sepakan percuma tersebut kerana bola hanya terkena bahagian KETIAK pemain. Walaubagaimanapun, tahniah diucapkan kepada pasukan kita kerana berjaya meningkatkan prestasi pencapaian dalam arena bolasepak.


Gambar : Jurulatih sedang membuat post-mortem kekalahan pasukan bolasepak SKBTHO.

4 ulasan:

  1. Tak pakai minyak kuda kot...
    Dulu2 masa muda2 nak main jer. cikgu hulur minyak kuda...
    Cikgu kata laju bila lari...
    Tapi tara tu jer lari...hahahaha:)

    BalasPadam
  2. Saya amat bersetuju dengan komen El Hadi Diof. Memang jelas bola itu terkena bahagian ketiak pemain tu kalau berdasarkan rakaman perlawanan.
    Tapi apakn daya. Bola tu kan bulat. Ada yang menang mesti ada yang kalah. Apapun tahniah buat Sir Alex Azahari & Mr. El Hadi Diof. Majulah sukan untuk SKBTHO. Hip Hip Hoorey.

    BalasPadam
  3. Saya amat bersetuju dengan komen coach El Hadi Diouf. Kalau dilihat pada tayangan semula, memang bola tu kena tepat kat ketiak pemain. Apapun bola tetap bulat. Kalau ada yang menang mesti ada yang kalah. Anyway tahniah buat pasukan bola SKBTHO, Sir Alex Azahari & Mr. El Hadi Diouf. Majulah sukan untuk SKBTHO. Hip! Hip! Hoorey!!!!!!

    BalasPadam
  4. cehh... pak cik bob pown berbincang join tue...

    BalasPadam

Cadangan / Komen

;